Lelaki macho dan berkulit kasar pilihan Rosmah. Tak suka berkulit lembut





Datin Seri Rosmah lebih mengemari lelaki macho yang berkulit lebih keras dari lelaki yang memakai kosmetik yang beliau rasa mempunyai kulit lebih lembut seperti kulit wanita. Dati Seri Rosmah juga keliru dan tidak faham akan lelaki kini yang inginkan kulit halus seperti wanita dan ada yang sanggup membeli produk-produk yang terdapat dipasaran.

Rosmah berkata demikian di hadapan lebih 50 pengusaha produk kecantikan dan kesihatan di Majlis Sepetang Pengusaha Produk Kesihatan dan Kecantikan Buatan Tempatan bersama bekas Perdana Menteri di ibu negara pada suatu ketika dahulu. Zaman sekarang memang tidak dinafikan bahawa penggunaan penjagaan muka terhadap kaum lelaki telah mula mendapat perhatian dan permintaan. Lelaki masa kini juga memilih untuk mempunyai kulit yang halus, putih dan gebu.

Pelbagai produk terdapat dipasaran. Para pengusaha dan pengeluar produk kecantikan mengambil kesempatan ini untuk mengeluarkan pelbagai barangan atau produk untuk memenuhi permintaan yang sedia ada dan yang sentiasa mempunyai pasaran. Kalau dilihat pelbagai inisiatif dan incentif diberikan kepada pengusaha yang ingin mengeluarkan produk masing-masing malah pelbagai bantuan samada dari segi wang atau nasihat susulan disediakan pada pengusaha yang serius untuk menceburi bidang ini. Tidak dinafikan juga sekarang kita lihat ramai pengusaha lelaki yang berjaya ke peringkat yang lebih tinggi dan berjaya menapakkan diri mereka setanding dgn pengusaha lain.

Sila tonton video:



1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD