Perbezaan Tun Dan Najib - Ketika Istiadat Angkat Sumpah ..!





Perbezaan Tun Dan Najib - Ketika Istiadat Angkat Sumpah ..! Netizen: "Yg menghina Tun,manusia yg x guna penyangak kelaparan dedak.najiblis.. tapi xpa.. Ramai lagi yg sayang Tun.. rakyat tau mana satu emas,mana satu besi buruk..syg Tun.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sedikit info mengenai angkat sumpah: Pengisytiharan bersumpah adalah dokumen yang membaca fakta-fakta yang berkaitan dengan prosiding undang-undang. Ia sangat mirip dengan afidavit, tetapi tidak seperti afidavit, ia tidak disaksikan dan disegel oleh seorang pegawai seperti notari awam. Sebaliknya, orang yang membuat perisytiharan tersebut menandatangani perenggan sokongan berasingan pada akhir dokumen, menyatakan bahawa perisytiharan itu dibuat di bawah penalti sumpah bohong.

Dalam prosiding undang-undang, secara amnya, fakta-fakta yang bergantung pada ingatan atau pengetahuan seseorang individu adalah terbukti dengan pasti bahawa orang itu memberi kesaksian: dia muncul sendiri sebelum hakim, pada suatu masa dan tempat yang diketahui oleh orang lain yang berminat, bersumpah bahawa kesaksian akan benar, menyatakan kesaksiannya supaya semua dapat mendengarnya, dan dapat diperiksa silang oleh pihak yang bertentangan.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Perbezaan Tun Dan Najib - Ketika Istiadat Angkat Sumpah ..! Saksikan

Sila tonton video:


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD