Girlfriend Taiwan Nazif Najib Ternyata Adalah....





Girlfriend Taiwan Nazif Najib Ternyata Adalah....Selamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda. SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Portal Apple Daily melaporkan bahawa Zhang mendakwa telah mengambil teksi di rumah setelah minum minuman keras dengan Mohd Nazifuddin di sebuah bar di hotel tempat dia tinggal dan tidak bermalam dengannya. Dia tidak menafikan bahawa mereka memegang tangan tetapi mengatakan bahawa ia hanya seminit.

Zhang juga sangat menafikan ada apa-apa tanggapan romantis ketika dia dan Mohd Nazifuddin mencium, mengatakan ia "hanya satu cara untuk mengucapkan selamat tinggal".Portal itu juga mengatakan bahawa bertindak adalah kerja sampingan untuk Zhang, yang lebih suka melakukan pelaburan. Beliau mempunyai kepentingan perniagaan di salon kuku dan hotel haiwan peliharaan, dengan pendapatan bulanan melebihi TWD100,000 (RM13,270).

Ia juga mengatakan bahawa Mohd Nazifuddin diperkenalkan kepada Zhang melalui rakan Singapura bersama. Menurut rakannya, seperti yang dikutip oleh Apple Daily, Mohd Nazifuddin mula membantunya setahun lalu, walaupun dia sudah berada dalam hubungan.

Untuk mengetahui cerita selanjutnya sila tonton video ini sampai ke hujungnya supaya anda mendapat informasi yang lengkap. Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan sila berhubung dengan admin laman web ini.Video di dalam web ini adalah untuk hiburan semata mata.Sila scroll ke bawah untuk melihat video penuh mengenai kisah ini.

Terima kasih kerana sudi menonton.


Jangan lupa like and follow FB fanpage kami VIDEO BIKIN PANAS seperti di bawah.Terima kasih.Sila tonton video


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD