Kesian Cikgu Paling Comel Ni Kena Dera ...Cepat Tengok!!





Kesian Cikgu Paling Comel Ni Kena Dera...Cepat Tengok!! Netizen: "Pedulilah tu hal mreka yg penting enjoy...klu bab baik tak baik ini pun dah cukup baik dpt mlawan ktakutan...jgn brani dgn saudara kita sesama islam dgn kafir kita takut..renungkanlah btw enjoy we are the best.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Dalam kehidupan seharian, kita sudah mengalami banyak tekanan dalam kerja, pelajaran dan sebagainya, oleh itu kita harus tahu cara untuk lepaskan tekanan. Di sekolah menengah, saya mempunyai sekumpulan rakan berbakat yang menentukan keseronokan seperti bermain permainan fantasi. Semakin banyak tekanan yang mereka rasai di sekolah, lebih banyak mereka mengejar "keseronokan" yang membantu mereka mengabaikan kebimbangan mereka dan punca yang mendasarinya.

Masih ingat semasa belajar di sekolah, mesti cikgu suruh mesti menyertai klub atau persatuan. Dalam kumpulan tu sentiasa ada buat mainan yang dipanggil "telematch" pada masa tu, di mana pelbagai mainan akan dimainkan di kalangan pelajar untuk mengeratkan hubungan antara mereka. Ini sangat penting sebab ia bukan saja dapat melepaskan tekanan, ia juga sangat menyeronokkan.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan admin semata-mata. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Kesian Cikgu Paling Comel Ni Kena Dera...Cepat Tengok!!
Sila tonton video: 



1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD