TERKEJUT!! Saya sanggup jadi kambing hitam 'Anwar Ibrahim'





Ahli Parlimen Selayang, William Leong memberikan kenyataan bahawa beliau sudah bersedia untuk meluangkan peluangnya kepada presiden Pakatan Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim, untuk kembali ke kabinet.

“Saya sudah bersedia,” kata William Leong.

Pada petang tadi William Leong memberitahu para wartawan bahawa kesemua 50 orang ahli parlimen daripada Parti Keadilan Rakyat telah bersedia, jika mereka menerima kenyataan sebegini, mereka sudi meluangkan peluang mereka kepada Presiden Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Jika saya diberikan kenyataan untuk berbuat sedemikian, saya akan lakukannya,” tegas William Leong.

“Saya yakin bahawa kesemua 50 orang ahli parlimen daripada Parti Keadilan Rakyat, jika menerima kenyataan sebegini, mereka akan sudi melakukan sedemikian juga. Tidak ada orang yang tidak sudi untuk meluangkan peluang tersebut kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Akan tetapi, William Leong menyatakan bahawa setakat ini masih tidak ada perbincangan yang mengenai isu ini.

Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini 70 tahun, telah menceburi diri dalam pilihan raya pada hari Selasa yang lepas, mengatakan bahawa satu pilihan raya yang beliau akan menjadi calon akan diadakan tidak lama lagi.

Sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14, Pakatan Harapan telah bersetuju bahawa jika Pakatan Harapan mengambil alih kerajaan, mereka akan meminta untuk melepaskan Anwar supaya beliau dapat kembali ke bidang politik.
Sila tonton video:


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD