Rakyat sudah 'Jijik' dengan najib dan rosmah - Tindak BERANI lelaki ini kritik bekas PM Kaw Kaw





Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Rakyat Sudah Jijik Dengan Najib dan Rosmah - Lelaki Ini Kritik Bekas PM. Netizen: "Terbaik...minyak, kos sara hidup antara punca rakyat tolak kerajaan BN-UMNO..." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Pentadbiran negara oleh bekas kerajaan iaitu barisan nasional yang dipimpim oleh DS Najib selama ini telah menimbulkan banyak kesan dan tidak puas hati di kalangan rakyat dan juga banyak pihak. Tindakan-tindakan yang diambil oleh bekas kerajaan telah menyebabkan kebanyakan orang rasa tidak patut dan marah dan tidak faham kenapa bekas kerajaan mau mengambil tindakan yang sepatutnya tidak patut dan akan menjejaskan negara. Pelbagai pihak juga telah bersuara tentang tindakan bekas kerajaan (mereka adalah kerajaan pada masa tu sebelum pilihan raya ke 14) yang tidak wajar.

Kemarahan rakyat boleh dilihat dalam pilihan raya ke 14 dengan jelas. Semasa pilihan raya ke 14, banyak undi telah alir ke atas tangan pakatan harapan sebab kebanyakan rakyat tidak puas hati dan ingin 'tukar' kerajaan dan menjatuhkan kerajaan yang dipimpin oleh DS Najib. Keputusan pilihan raya ke 14 telah menunjukkan kekalahan bekas kerajaan dan telah digantikan oleh kerajaan baru iaitu pakatan harapan yang dipimpin oleh Tun Dr Mahathir.

Tindakan DS Najib selepas pilihan raya juga mencetus kemarahan sesetengah netizen. Jom tonton video di bawah. Rakyat Sudah Jijik Dengan Najib dan Rosmah - Lelaki Ini Kritik Bekas PM. Saksikan
Sila tonton video:


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD