Takkan Cerai Isteri Ketiga, lelaki nikah budak 11 tahun akan ambil tindakan und ang-undang





Selamat datang ke Chanel Dunia Harian. Tajuk video perkongsian kali ini ialah takkan cerai isteri ketiga, lelaki nikah budak 11 tahun akan ambil tinadakan undang-undang. Kami hanya sekadar kongsi video ini dari pelbagai sumber website. Sila scroll ke bawah untuk mengetahui info yang selanjutnya dan melihat video tersebut supaya anda mendapat informasi yang lengkap.

Setelah perkahwinannya telah menjadi viral,seorang lelaki yang kini berusia 41 tahun dilaporkan oleh media bahawa dia hanya bernikah dengan seorang budak perempuan yang kini berusia 11 tahun itu, namun akan menunggu 5 tahun lagi untuk tinggal bersama. Namun begitu, tindakannya dengan mengahwini isteri yang ketiga pada usia yang terlalu muda, masih tidak akan membuatkan netizen untuk berhenti mengecam serta melabelkan individu terbabit.

Lelaki tersebut yang juga merupakan seorang bapa kepada 6 orang anak itu berasa enggan untuk melepaskan isteri yang baru dinikahinya walaupun berdepan dengan menghadapi pelbagai kecaman dan hentaman tentang dirinya di laman media sosial. Che Abdul Karim Che Abdul Hamid telah berkata bahawa dia menikahi gadis berkenaan adalah berdasarkan atas persetujuan daripada ibu bapa gadis berkenaan yang turut hadir semasa mereka bernikah di Sungai Golok, Thailand pada 18 Jun yang lalu. Menurut Che Abdul Karim, dia akan mendapatkan sijil nikah untuk isterinya yang ketiga itu dalam tempoh 5 tahun lagi sebelum mereka akan tinggal bersama.

Semoga anda terhibur dengan video yang telah kami paparkan. Jika ada yang tersinggung, kami mohon maaf mungkin ia secara tidak sengaja. Terima kasih kepada yang view, like dan share video ini. Jangan lupa untuk like page kami dan selamat menonton semua.
Sila tonton video:


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD