Adik Neelofa Pakai Baju Terdedah Peha Ketika Di Zouk Kena Kecam





Ada juga beberapa pihak dan individu meminta untuk kita semua supaya berfikiran positif dan melihat apa yang di lakukan Neelofa untuk merasmikan tudung di kelab malam Zouk sebagai satu pembaharuan dan tujuannya mahu berdakwah. Entahlah,sejujurnya ramai juga yang tidak boleh nampak di manakah unsur dakwah dan hal positifnya di situ. Walaupun produk itu adalah produk tudung,tetap ianya di kira satu tinadakan dimana matlamat tidak menghalalkan cara.

Setelah Neelofa,adiknya Little Miss Khan di katakan di kecam hebat oleh netizen kerana memakai pakaian yang agak terdedah ketika malam mereka sekeluarga berada di Zouk tempoh hari.Rasanya adik Neelofa ini memang suka pakai pakaian macam itu sejak dari dahulu kot.Namun begitu, ekoran kes di Zouk menjadi viral,Instagram adiknya di limpahi banyak komen pedas berkenaan pakaiannya yang di lihat agak keterlaluan.Kiranya selepas akaun Instagram Neelofa,akaun adiknya pula di serang bertubi-tubi.

Tidak di nafikan, dia memakai pakaian yang menampakkan pehanya yang gebu itu. Ada juga yang menyatakan fesyen itu seperti burung merakserta seperti  ahli sihir dan membuatkan dia nampak lebih berusia.Namun adik Neelofa ini sama juga seperti kakaknya. Dia tidak kisah dengan semua komen pedas itu.




Rata-rata netizen memberi pelbagai komen termasuk meminta Neelofa dan ibu Kartini untuk menasihati Little Miss Khan supaya lebih sopan.


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD