Neelofa Pakai Kain Terdedah Nampak ‘Aurat Betis’ Tetapi Rupa Rupanya





Malam tadi MeLeToP ke udara dengan menjemput tetamu seperti Izzue Islam dan Nurul Izzah. Zizan ditugaskan menggantikan Nabil Ahmad yang kini sedang menunaikan umrah bersama keluarga beliau.

Gandingan Neelofa dan Zizan nampaknya serasi. Baru baru ini tular di media sosial ada desas desus bahawa kontrak Neelofa dengan Astro untuk rancangan MeLeToP akan ditamatkan. Apabila pihak media bertanyakan kepada Neelofa, beliau hanya respond tiada apa apa khabar berita tentang isu itu.
Tentang fesyen Neelofa, dalam tahun ini juga neelofa di kecam dengan pelancaran turban di Zouk dan selepas itu dengan gaya fesyen Neelofa (memakai pouch bag). Fesyen dengan Neelofa memang tidak dapat dipisahkan. Ramai yang menganggap neelofa sebagai fesyen ikon.
Semenjak pengacara dan usahawan muda, Neelofa gemar mencuba fesyen terbaru, makin ramai netizen ‘mengambil berat’ mengenai kehidupan peribadi dan penampilan fesyen yang digayakan artis ini.

Salah seorang netizen tidak bersetuju Neelofa dengan cara pemakaian Neelofa di mana Neelofa mengenakan sepasang dres dengan kain terbelah di tepi sehingga menampakkan betis.
Namun rata-rata netizen di kalangan peminatnya berfikiran positif dengan mempertahankan cara pemakaian Neelofa yang sebenarnya tidak salah.

Walaubagaimanapun, fesyen yang digayakan masih lagi sopan dan muslimah. Tapi setiap orang mata lain-lain kan dan berhak buat penilaian sendiri. Kami berharap ‘Haters’ jangan asyik nak kecam Neelofa je! dapat apa pun? Baik buat benda yang lagi bermanfaat dari jadi part time keyboard warriors!
Video Penuh

Sumber: Hangat


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD