(Video) Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid





Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid|Sepasang kekasih yang juga merupakan pelajar Universitas perguruan tinggi PTN bandung ditangkap telah melakukan hubungan intim di dalam Masjid At Taqwa, Tuntang, Salatiga kamis kelmarin.

Menurut penjaga masjid,kedua pasangan itu datang pertama kali melakukan hubungan haram itu kira-kira jam 10 pagi, kemudian datang semula pada jam 12:30 untuk melakukan hal yang sama.
Terbongkarnya aktivitas kedua pasangan itu apabila penjaga masjid kebetulan berada di dalam ruang keamanan masjid berkenan.

Penjaga yang terkejut kemudian memaklumkannya kepada kepada warga dan berlaku aksi kejar mengejar sebelum kedua pasangan itu tertangkap.Warga lebih berang apabila turut menemukan bekas kondom yang masih memiliki cecair berada di dalam almari penyimpanan Al-quran.
Bagaimanapun pihak polis yang dimaklumkan atas kejadian itu datang kelokasi kejadian tepat waktu dan meredakaan kemarahan warga.

Menurut penjaga masjid KH Matori Suspek MWJ 22 diketahui merupakan pelajar lelaki yang baik dan santun bahkan katanya MWJ kerap menjadi imam pelajar lain yang solat di masjid itu.
“Saya sangat terkejut dengan kes ini,MWJ bukanlah orang lain di kampung ini dia adalah anak seorang yang cukup di hormati di sini”

Sepengetahuan saya dia pelajar yang baik,rajin solat suaranya juga bagus dalam mengaji,dengan penangkapan ini jujur saja, saya tidak menyangka.Semoga di cepat-cepat mendapat hidayah.katanya.




1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD