Panas Dengan Isu Pengacara Tv3 Semalam,Inilah Biodata Fiza Sabjahan Yang Buat Ramai Terkejut..





Baju Fiza Sabjahan ketika Mengacara Wanita Hari ini Bikin Kecoh!Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)Cantik betul baju fiza sabjahan….Wanita hari ini, pengacara fiza sabjahan, kecoh seketika apabila dia memakai pakaian yang? Oh no, jangan di tengok nanti hilang focus korang.

Wanita hari ini adalah program bual bicara berkaitan kewanitaan, kanak kanak dan keluarga keseluruhan nya dengan menyediakan topik menarik, grance terkini sesuai untuk semua lapisan masyarakat am nya. Diterbitkan kan oleh media prima berhad melalui saluran tv kegemaran iaitu TV3.

Tidak keterlaluan kah jika pakaian yang dipakai membuat orang hilang focus, bila anak anak yang tengok itukan tidak elok dipandang. Apa apa pun nanti kita lihat komen dari kru kru berkenaan dengan pemakaian pengajara. Sama ada baju di sediakan khas atau bagaimana.Sepatotnye pihak tv3 haruslah peka dengan soal pemakaian pengacara mereka, yang mana ia akan ditonton oleh semua lapisan masyarakat. Imej tv3 haruslah dijaga. Jgn lah kerana mengejar rating, korang leka dengan pemakaian pengacara.Jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Harap pihak tv3 tak terlepas pandang lagi soal pemakaian pengacara program yang terang terang menyindir Islam sebagai agama rasmi malaysia.
Sekian.

By KFRZMedia
Sila tonton video:
NAMA: Siti Hasfizza Aswaty Sabjahan
UMUR: 26 tahun
ASAL: Klang
KELUARGA: Anak keempat daripada lima beradik
STATUS: Bujang


Pengacara TV Fiza Sabjahan masih belum bersedia mencari teman hidup selepas rumah tangga yang dibina gagal tiga tahun lalu.Fiza, nama popular Siti Hasfizza Aswaty Sab Jahan, berkata jodoh yang tidak panjang itu seperti satu hikmah apabila lebih banyak masa dihabiskan untuk keluarga.
“Mungkin Allah tarik balik [perkahwinan] itu sebab mahu saya beri lebih masa berbakti kepada keluarga.

“Ada yang mahu saya selesaikan dulu. Insya Allah selepas ini saya fikirkan diri sendiri. Bila sudah selesai, mungkin lebih mudah Allah membuka jalan itu.“Masanya belum tiba cuma hari-hari saya berdoa semoga Allah bukakan hati saya,” katanya
kepada ProjekMMO.Pengacara Wanita Hari Ini (WHI) itu bercerai pada Januari 2014 selepas hampir empat tahun mendirikan rumah tangga bersama seorang ahli perniagaan.Lebih sedekad menempa nama dalam arena pengacaraan, Fiza berpeluang mengacara pelbagai rancangan TV seperti WHI, Nona dan Singgah Sahur.Fiza, 35, berkata lelaki berharta bukanlah calon pilihannya kerana lebih melihat keluhuran peribadi.“Kalau ingin mencari orang yang berpangkat dan berharta, menjadi selebriti tidak sukar tetapi bukan itu yang saya cari.“Siapa yang datang itu rezeki. Saya mahu lelaki biasa tetapi peribadinya luar biasa. Berpangkat dan berharta itu bonus.“Saya sendiri pun bekerja keras untuk mencari rezeki. Saya mampu bekerja. Dulu pun saya bekerja sebagai pramugari jadi itu bukan pilihan nombor satu saya,” katanya.

Pengacara Eksperimen Sosial berkata apa yang lebih penting adalah bakal suaminya nanti perlu memahami kerjaya dunia penyiaran.Katanya, tidak ramai memahami kerjaya personaliti TV terpaksa berkorban demi tugas dan berjauhan dengan keluarga.“Saya tidak suka orang mengongkong saya. Kadang-kadang kawan pun tidak faham kerja saya, balik malam dan sibuk pada hujung minggu.

“Kalau di peringkat kawan pun tidak faham maknanya tidak sesuai untuk kenal lebih rapat. Seseorang itu juga perlu hormat wanita.





“Wanita itu memang di sisi suami. Saya jenis pandai jaga diri dan maruah suami. Kena percayalah pada saya.“Saya tidak meletakkan halangan kepada sesiapa untuk berkawan atau mendekati saya. Kalau saya senang dan selesa, saya akan berkawan,” katanya.source


1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD