Foto Seksi Dan tayang Peha, Tasha Shilla Teruk Dikecam Netizen





Tasha Shilla sekali lagi ‘mengundang’ kutukan serta kecaman netizen gara-gara memuat naik foto berpakaian seksi di Instagram miliknya baru-baru ini.Tasha dikatakan telah berkongsi foto yang memaparkan dia sedang berpakaian yang menampakkan sebahagian bahu serta berseluar pendek paras punggung dan gambar tersebut dimuat naik 3 hari yang lalu.Perkongsian foto miliknya itu kini telah mendapat 23 ribu like dan 500 komen yang bermacam jenis.

Selepas kecoh insiden dia menampar bekas kekasihnya yang dikenali sebagai Hans, di sebuah kelab malam baru-baru ini, pelakon kontroversi Tasha Shilla sekali lagi terpalit dengan kontroversi baru.

Kali ini dia sekali lagi 'berjaya' membuat ramai terbeliak mata dengan penampilannya yang berpakaian cukup menjolok mata ketika menghadiri perasmian sebuah sebuah majalah fesyen dari Perancis, di ibu kota malam tadi.

Menerusi beberapa keping gambar yang dimuatnaik di Instagram (sebelum dipadam semuanya), tindakan Tasha yang berani itu sememangnya mendapat maklumbalas daripada ratusan peminatnya yang rata-ratanya terkejut dengan perkara tersebut.

Malah ada juga yang memohon supaya pelakon ini bertaubat dan tidak kurang juga yang mencemuhnya kerana berani berpakaian sebegitu selain menasihatinya agar tidak melampaui batas sebagai seorang yang beragama Islam.  kakigosip.com






1 JUTA LIKE SUPPORT TUN Dr MAHATIR MOHAMAD